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Coverbild: From DigComp to a National Reference Framework for Digital Competences for Austria
Judith Proinger; Thomas Nárosy; Alexander Schmölz
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2025 (54)
Seite(n) 24-25
Coverbild: BWP 3/2020
Thomas Felkl; Angela Kennecke

Findings from the application of the e-CF in the modernisation of IT occupations

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2020 (49)
Seite(n) 23-27
Thomas Felkl; Angela Kennecke

Erkenntnisse aus der Anwendung des e-CF bei der Modernisierung der IT-Berufe

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2020 (49)
Seite(n) 23-27
Coverbild: BWP 1/2020

Continuing vocational education and training

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 1/2020 (49)
Coverbild: BWP 4/2016
Markus Bretschneider; Daniel Schreiber

Initial experiences with the implementation of Board Recommendation 160 taking the occupation of roller shutter and sunshade mechatronics technician as an example

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2016 (45)
Seite(n) 51-55
Coverbild: Building (and extending) bridges between higher and vocational education through cross-cutting education programmes
Barbara Hemkes; Karl Wilbers; Gert Zinke
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2015 (44)
Seite(n) 35-39
Barbara Hemkes; Karl Wilbers; Gert Zinke
Seite(n) 26-30
Coverbild: The role of formal, non-formal and informal learning outcomes in the Recognition Act
Daniel Schreiber; Carolin Böse; Anna Cristin Lewalder
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 5/2014 (43)
Seite(n) 30-33
Coverbild: BWP 3/2014
Markus Bretschneider; Katrin Gutschow; Barbara Lorig
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2014 (43)
Seite(n) 26-29
Coverbild: BWP 1/2014
Harry Neß

An instrument, compatible with the German national qualifications framework, to foster company-based promotion of individual competence development.

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 1/2014 (43)
Seite(n) 53-54


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