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Coverbild: Dialogue between humans and AI – a conversation analysis approach towards unlocking areas of potential for augmentation and automation
Sabine Seufert; Kira Rohwer
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 11-15
Coverbild: KI in der beruflichen Bildung verankern
Anne Niederfeld; Theresa Knoll; Karin Julia Rott

Eine Zusatzqualifikation zur überfachlichen Qualifizierung von Auszubildenden

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 30-33
Coverbild: Enshrining AI in vocational education and training

An additional cross-cutting qualification for trainees

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 30-33
Coverbild: Transparency and transferability of learning outcomes
Vasileios Symeonidis; Zelda Azzarà

Expert assessments on the influence of EU policy initiatives at national level

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2025 (54)
Seite(n) 13-15
Coverbild: The need to move beyond transparency of qualifications
Jens Bjørnåvold; Ernesto Villalba-Garcia
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2025 (54)
Seite(n) 29-33
Coverbild: Securing skilled labour as a building block in the municipal education management transfer initiative
David Samray; Bennet Krebs; Sonja Muders
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2024 (53)
Seite(n) 40-41
Coverbild: Fachkräftesicherung als ein Baustein in der Transferinitiative kommunales Bildungsmanagement
David Samray; Bennet Krebs; Sonja Muders
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2024 (53)
Seite(n) 40-41
Coverbild: Strengthening sustainability and resource efficiency in companies Strengthening - strategies and options for action
Jochen Stiebel; Lasse Lemm; Christian Melzig
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2023 (52)
Seite(n) 40-41
Coverbild: Nachhaltigkeit und Ressourceneffizienz in Unternehmen stärken – Strategien und Handlungsoptionen
Jochen Stiebel; Lasse Lemm; Christian Melzig
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2023 (52)
Seite(n) 40-41
Coverbild: Opening up green hydrogen internationally
Silvia Niediek
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2023 (52)
Seite(n) 47-48


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