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Coverbild: Künstliche Intelligenz in Projekten des Förderprogramms InnoVET PLUS
Stephan Dietrich
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 38-39
Coverbild: The need to move beyond transparency of qualifications
Jens Bjørnåvold; Ernesto Villalba-Garcia
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2025 (54)
Seite(n) 29-33
Coverbild: Political media education as contemporary democracy education
Valentin Dander
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2024 (53)
Seite(n) 44-47
Coverbild: "We need more openness to involve young companies in the training process"

Interview with Kerstin Josupeit-Metzner, Head of the Berlin-based project “Cooperative Guidance Services for Dual VET”

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2024 (53)
Seite(n) 18-21
Coverbild: "Wir brauchen mehr Offenheit, um junge Unternehmen in das Ausbildungsgeschehen einzubeziehen"

Interview mit Kerstin Josupeit-Metzner, Leiterin der Verbundberatung Duale Berufsausbildung in Berlin

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2024 (53)
Seite(n) 18-21
Coverbild: Integration through professional recognition? Factors influencing participation in employment by immigrant skilled workers
Dominik Harder; Lydia Schmidt
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2024 (53)
Seite(n) 38-41
Coverbild: Four modernised occupations in environmental technology
Verena Schneider
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 1/2024 (53)
Seite(n) 52-53
Coverbild: The significance of the hydrogen ramp-up for the labour market and vocational training in Germany
Maximilian Schneider; Alexander Schur
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2023 (52)
Seite(n) 17-21
Coverbild: Using company orders for competency assessment
Daniel Friedrich

A model within the scope of the Dual Competency Testing Proposal

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2023 (52)
Seite(n) 37-39
Coverbild: Verzahnte Orientierungsangebote zur beruflichen und akademischen Ausbildung
Ariane Neu

Die Perspektive der Teilnehmenden

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2023 (52)
Seite(n) 50-54


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