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Coverbild: Dialogue between humans and AI – a conversation analysis approach towards unlocking areas of potential for augmentation and automation
Sabine Seufert; Kira Rohwer
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 11-15
Coverbild: Artificial intelligence – task takeover or quality improvement?

Current approaches with the aid of the DiWaBe 2.0 Employee Survey

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 16-20
Coverbild: Working with artificial intelligence, but smartly

Future skills requirements in employment

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 21-25
Coverbild: Humanzentrierte KI in der Produktion: Wie KI-Assistenz die Facharbeit verändert
Eva Hanau; Adjan Hansen-Ampah; Jennifer Link
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 26-29
Coverbild: Human-centred AI in production – how AI assistance is changing skilled work
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 26-29
Coverbild: Areas of deployment of AI in inter-company training

Analysis of project outlines from the INex-ÜBA initiative

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 34-37
Coverbild: Employee use of AI – which continuing training contents are in demand?
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 40-41
Coverbild: AI in updating procedures – a big deal or a minor impact?

Support via ChatGPT in the development of training regulations

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 54-57
Coverbild: BWP 4/2025

Innovations through AI

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Coverbild: “Training staff must act as ambassadors for training”

Interview with Dr Thomas Koppe, Head of Apprenticeship & Education at Merck KGaA in Darmstadt

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2025 (54)
Seite(n) 8-11


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