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Coverbild: Enshrining AI in vocational education and training

An additional cross-cutting qualification for trainees

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 30-33
Coverbild: Empfehlungssysteme für die berufliche Weiterbildung
Yvonne M. Fromm; Dirk Ifenthaler

Funktionsweisen, Möglichkeiten und Herausforderungen

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 42-43
Coverbild: Company-based training staff under pressure?
Anke Bahl; Franziska Kupfer; Kathrin Weis

Indications based on company surveys

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2025 (54)
Seite(n) 21-23
Coverbild: Successfully structuring digitalisation in inter-company training – training staff are the key element!
Kristin Otto; Bernhard Hilkert; Christiane Köhlmann-Eckel
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2025 (54)
Seite(n) 24-28
Coverbild: Digitalisierung in der überbetrieblichen Ausbildung erfolgreich gestalten: Auf das Ausbildungspersonal kommt es an!
Kristin Otto; Bernhard Hilkert; Christiane Köhlmann-Eckel
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2025 (54)
Seite(n) 24-28
Coverbild: What significance does ESCO have for VET?
Hannelore Mottweiler; Silvia Annen

A country comparison between Germany and Ireland

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2025 (54)
Seite(n) 39-42
Coverbild: Vernetzung in alle Richtungen - Erfahrungen mit Netzwerkstrukturen bei der Begleitung von Geflüchteten in Ausbildung
Gerburg Benneker; Susanne Heinzelmann; Julian Lenz
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2024 (53)
Seite(n) 23-26
Coverbild: Interconnectedness in all directions – experiences with network structures in supporting refugees in training
Gerburg Benneker; Susanne Heinzelmann; Julian Lenz
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2024 (53)
Seite(n) 23-26
Coverbild: Implementing AI in vocational education and training – needs and requirements of trainees and teaching staff
Karin Julia Rott; Bernhard Schmidt-Hertha
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 1/2024 (53)
Seite(n) 24-27
Coverbild: Prüferdelegation und Zweiprüfendenregelung – Nutzung und Nutzen aus Sicht der Praxis
Barbara Lorig; Sabine Krüger

Skizze der geplanten Evaluation zu Neuregelungen im Prüfungsbereich

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2023 (52)
Seite(n) 31-32


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