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Coverbild: Dialogue between humans and AI – a conversation analysis approach towards unlocking areas of potential for augmentation and automation
Sabine Seufert; Kira Rohwer
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 11-15
Coverbild: Enshrining AI in vocational education and training

An additional cross-cutting qualification for trainees

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 30-33
Coverbild: Areas of deployment of AI in inter-company training

Analysis of project outlines from the INex-ÜBA initiative

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 34-37
Coverbild: AI-aided continuing training provision

Findings from the INVITE innovation competition

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 44-46
Coverbild: Legal issues relating to the use of artificial intelligence in vocational education and training
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 47-48
Coverbild: "Lessons learned" aus 40 Jahren Praxis mit technologiegestütztem Lehren und Lernen
Anke Bahl
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 64
Coverbild: Monitoring and new approaches towards the professionalisation of vocational training staff in the InnoVET PLUS project BeConnect
Dietmar Frommberger; Silke Lange; Lea Müller-Greifenberg
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2025 (54)
Seite(n) 32-34
Coverbild: Technologically neutral formulations in training regulations – a challenge for training staff
Thomas Felkl
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2025 (54)
Seite(n) 54-55
Coverbild: Transparency and transferability of learning outcomes
Vasileios Symeonidis; Zelda Azzarà

Expert assessments on the influence of EU policy initiatives at national level

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2025 (54)
Seite(n) 13-15
Coverbild: Europass - interface and catalyst in the European Education Area
Franziska Bopp
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2025 (54)
Seite(n) 16-17


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