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Coverbild: Dialogue between humans and AI – a conversation analysis approach towards unlocking areas of potential for augmentation and automation
Sabine Seufert; Kira Rohwer
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 11-15
Coverbild: Enshrining AI in vocational education and training

An additional cross-cutting qualification for trainees

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 30-33
Coverbild: Areas of deployment of AI in inter-company training

Analysis of project outlines from the INex-ÜBA initiative

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 34-37
Coverbild: Artificial intelligence in projects from the InnoVET PLUS funding programme
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 38-39
Coverbild: Employee use of AI – which continuing training contents are in demand?
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 40-41
Coverbild: Recommendation systems for continuing vocational education and training

Functionalities, opportunities and challenges

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 42-43
Coverbild: AI-aided continuing training provision

Findings from the INVITE innovation competition

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 44-46
Coverbild: Legal issues relating to the use of artificial intelligence in vocational education and training
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 47-48
Coverbild: Highly regarded training occupations are less likely to have unfilled places
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 51-53
Coverbild: AI in updating procedures – a big deal or a minor impact?

Support via ChatGPT in the development of training regulations

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 54-57


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