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Coverbild: Mensch und KI im Dialog: Ein konversationsanalytischer Ansatz zur Erhebung von Augmentations- und Automationspotenzialen
Sabine Seufert; Kira Rohwer
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 11-15
Coverbild: Dialogue between humans and AI – a conversation analysis approach towards unlocking areas of potential for augmentation and automation
Sabine Seufert; Kira Rohwer
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 11-15
Coverbild: KI in der beruflichen Bildung verankern
Anne Niederfeld; Theresa Knoll; Karin Julia Rott

Eine Zusatzqualifikation zur überfachlichen Qualifizierung von Auszubildenden

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 30-33
Coverbild: Enshrining AI in vocational education and training

An additional cross-cutting qualification for trainees

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 30-33
Coverbild: AI-aided continuing training provision

Findings from the INVITE innovation competition

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 44-46
Coverbild: Profile of an occupation – tailor
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2024 (53)
Seite(n) 60-61
Coverbild: 20 years of extended final examinations - from trial to new standard?
Barbara Lorig; Katrin Gutschow
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2024 (53)
Seite(n) 57-59
Coverbild: Precisely tailored language support for work and training
Jens Behning; Saskia Lischewski

Occupationally related language courses offered by BAMF

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2024 (53)
Seite(n) 36-37
Coverbild: Integration through professional recognition? Factors influencing participation in employment by immigrant skilled workers
Dominik Harder; Lydia Schmidt
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2024 (53)
Seite(n) 38-41
Coverbild: Integration durch Berufsanerkennung?
Dominik Harder; Lydia Schmidt
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2024 (53)
Seite(n) 38-41


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