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Coverbild: Dialogue between humans and AI – a conversation analysis approach towards unlocking areas of potential for augmentation and automation
Sabine Seufert; Kira Rohwer
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2025 (54)
Seite(n) 11-15
Coverbild: Successfully mastering training
Elisabeth Maué; Stephan Schumann

Impacts of student mentoring on the professional and personal development of trainees and on their integration

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2024 (53)
Seite(n) 31-35
Coverbild: Erfolgreich die Ausbildung meistern
Elisabeth Maué; Stephan Schumann

Auswirkungen studentischen Mentorings auf die fachliche und persönliche Entwicklung und die Integration geflüchteter Auszubildender

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2024 (53)
Seite(n) 31-35
Coverbild: Can role models fire the enthusiasm of young women for IT training occupations?
Janina Beckmann; Alba Estela Esteve; Mona Granato

“VET ambassadors” as an example of career orientation based on social approval

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2023 (52)
Seite(n) 18-22
Coverbild: Work experience placements representing success factor in terms of realising the transition to vocational education and training
Melanie Hochmuth
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2023 (52)
Seite(n) 46-50
Coverbild: The value of vocational work and training
Gerhard Bosch

Theses relating to a creeping loss of prestige and prospects for long-term uplift

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 1/2023 (52)
Seite(n) 12-16
Coverbild: BWP 4/2022
Kathrin Petzold-Rudolph; Lisa Stobbe; Dina Kuhlee

Fostering social integration into higher education and a commitment to studying

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2022 (51)
Seite(n) 22-25
Coverbild: BWP 2/2022
Felix Busch

Focusing on the intangible factors governing career choice

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2022 (51)
Seite(n) 44-45
Coverbild: BWP 2/2021
Edgar Hahn; Dina Kuhlee; Raphaela Porsch
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2021 (50)
Seite(n) 37-41
Edgar Hahn; Dina Kuhlee; Raphaela Porsch
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2021 (50)
Seite(n) 37-41


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