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Coverbild: Artificial intelligence in vocational education and training
Claudia de Witt

Technological developments, areas of didactic potential and necessary ethical standards

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 1/2024 (53)
Seite(n) 8-12
Coverbild: "We need to think digital and sustainable transformation more together"

Interview with Dirk Messner, President of the Federal Environmental Office

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2023 (52)
Seite(n) 8-11
Coverbild: Acting competently in non-routine situations
Stephanie Conein; Thomas Felkl

Studies on workplaces in chemical and pharmaceutical production

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2023 (52)
Seite(n) 52-55
Coverbild: Lesson planning at vocational schools in the transitional area
Maximilian Schöner; Silke Trumpa

Findings from a qualitative study

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2023 (52)
Seite(n) 56-59
Coverbild: “Mission ICH” – implementation of a holistic approach towards vocational orientation at schools in Mecklenburg-Western Pomerania
Claudia Kalisch; Lisa-Marie Pilz; Tobias Prill
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2023 (52)
Seite(n) 35-39
Coverbild: Between upheaval and stagnation
Frank Neises; Ulrich Weiß

Encouraging young people to assume responsibility for their employment biography at the transition from school to work

Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2023 (52)
Seite(n) 40-43
Coverbild: Profile of an occupation – hotel management clerk
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 2/2023 (52)
Seite(n) 60-61
Coverbild: Esteem, equivalence and valuation of essential occupations
Michael Tiemann; Stefan Udelhofen; Lisa Fournier
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 1/2023 (52)
Seite(n) 22-26
Coverbild: BWP 4/2022
Jana Förster-Kuschel
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 4/2022 (51)
Seite(n) 41-45
Coverbild: BWP 3/2022
Katrin Kraus
Ausgabe/Jahr (Jahrgang) 3/2022 (51)
Seite(n) 8-12


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